Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Procedura reklamacyjna
Kontakt
  • Susz Antonina Bard Centrum Gier
  • Susz Antonina Bard Centrum Gier
    NIP: 9451320792
  • E-mail:biuro@bard.pl
  • Telefon660 762 072
  • Godziny działania sklepuAdres magazynu: Ul. Gromadzka 46, Budynek B, II piętro 30-719 Kraków od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 16.00,

Procedura reklamacyjna

1. W przypadku zauważenia w zamówionym towarze wad fabrycznych, uszkodzeń w transporcie lub niezgodności towaru z opisem (brak elementów gry) prosimy o kontakt na adres sklep@bard.pl celem ustalenia dalszego postępowania.

2. Prosimy nie odsyłać niczego przed wcześniejszym skontaktowaniem z nami. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.

3. Koszty związane z wymianą błędnie wysłanego towaru lub towaru uszkodzonego ponosi sklep. W przypadku wymiany z winy klienta, koszty ponosi klient.

4. Wraz ze zwróconym towarem prosimy dołączyć dowód zakupu oraz informacje o wadzie produktu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 10 dni roboczych.

5. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeśli jest taka możliwość. Jeśli nie jest to możliwe, klient może wybrać czy chce zwrot gotówki czy wymianę na inny, dostępny w sklepie towar.

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu